پنجره دیجیتالی مجازی

نویسنده : نووِل گلس
۱۴۰۲/۷/۳۰

بی شک همگی ما در محل زندگی خود به ویو و منظره دلخواهمان فکر کرده ایم. در شهرهای پرجمعیت داشتن یک چشم انداز زیبا و تماشای آن یکی از مهمترین مواردی است که امروزه با افزایش جمعیت، آلودگی هوا، شلوغی خیابان ها و ساخت و سازهای بسیار، لذت داشتن آن تقریباً کم و یا غیر ممکن شده است. پنجره های دیجیتالی مجازی یا win scape تا حدی به حل این مشکل کمک میکند. این پنجره ها این امکان را فراهم میکنند که بتوانید ویو دلخواه خود را با هر منظره ای که دوست دارید مشاهده کنید. با داشتن این پنجره ها دیگر مهم نیست که در وسط یک شهر آلوده و یا شلوغ زندگی کنید؛ این پنجره های دیجیتالی با امکان تعویض نما در شب و روز در قسمتی از اتاق، میتواند نصب شود یا روی میز قرار گیرد.

             

مزایای استفاده از پنجره های دیجیتالی

•  مورد استفاده برای اتاق هایی که نمای روبروی آن مسدود شده و یا بدون پنجره است.
•  قابلیت تغییر محیط داخلی شما با پخش صداهای واقعی آن محیط.
•  تصاویر به صورت تصادفی و متناسب با نور روز ارائه میشود.
•  سفر به دور دنیا با نمایش تصاویر و ویدیوهای واقعی هر منطقه.

             

پنجره های مجازی چگونه کار می کنند؟

در این پنجره با استفاده از مکان یابی سنسوری که در نزد بیننده است و سنسوری که در بین دو تلویزیون نصب شده است؛ تصاویر انتخابی را با امکان تغییر در زاویه ها به بیننده نشان میدهد به طوری که اگر شما روبروی آن بایستید و یا به سمت راست یا چپ حرکت کنید؛ زاویه تصویر با جابجایی شما به طور همزمان جابجا میشود. این امر سبب میشود حس طبیعی بودن تصاویر تاحدی القا شود. در واقع این پنجره ها شبیه ساز یک پنجره واقعی هستند. تصاویر و یا ویدیوهایی که در این پنجره ها موجود است؛ قابلیت پخش صدای همزمان محیط را نیز دارند؛ به طوری که صدای واقعی آن مکان را میتوانید بشنوید؛ خواه یک جنگل باشد با صدای پرندگان و یا یک منظره روبروی دریا باشد با صدای موج های آب.

تمامی ویدیوهای موجود در این پنجره نیز با بالاترین کیفیت و دوربین های حرفه ای با کیفیت 4K ضبط شده اند. همچنین این قابلیت را دارند که تصاویر و ویدیوهایی که هر شخص دوست دارد از هر مکانی  ببیند را از طریق مرورگر ها بر روی پنجره ها آپلود کرده و مشاهده کند. برای مثال بارش برف در یک منطقه یا رفت و آمد مردم در خیابان های مختلف شهرهای دنیا.

             

پنجره های دیجیتالی مجازی چه قابلیت هایی دارند؟

این پنجره ها توسط سیستم عامل تلفن های همراه همانند اندروید و ios قابلیت کنترل شدن را دارند و میتوانید چندین ویدیو را از طریق اینترنت دانلود کرده و بر روی آن نمایش دهید. همچنین مجهز به یک حسگر کوچک در قاب بالایی میباشند که با نگه داشتن دست جلوی آن، لایه اطلاعاتی پنجره روشن خواهد شد و تاریخ، زمان و وضعیت جوی آب و هوا قابل مشاهده میباشد. همچنین میتوانید آن را تنظیم کرده که در ساعت های مختلف، منظره های مختلفی را مشاهده کنید. این پنجره ها مجهز به آلارم هشدار هستند و صبح میتوانید با صدای زیبای طبیعت از خواب بیدار شوید. طراحی این پنجره ها با نهایت سادگی صورت گرفته و قابلیت سازگاری با هر خانه ای را دارند.

 

 

شیشه سکوریت شیشه لمینت شیشه سانرژی شیشه های رنگی ترمال بریک اسکای لایت پارتیشن شیشه ای نمای کرتین وال کابین دوش هندریل و جان پناه شیشه ای آسانسور شیشه ای ( پانوراما ) شیشه هوشمند پارتیشن اداری نمای اسپایدر