یراق آلات نمای شیشه ای اسپایدر

نویسنده : نووِل گلس
۱۴۰۲/۴/۱۸
یراق آلات نمای شیشه ای اسپایدر

نمای شیشه ای اسپایدر
سیستم اسپایدر یکی از نماهای مدرن است که به وسیله اتصالات نقطه ای و کاملا به صورت خودایستا به سازه اصلی بنا متصل میشود. سازه اسپایدر بدون قاب بوده و کمترین مانع را در پیوستگی دید به بیرون و داخل ایجاد می‌کند. نمای اسپایدر در انواع مختلف لوله ای، خرپا، فین گلس، کابلی و اسپیس فریم قابل اجراست.

یراق آلات اسپایدری
یراق آلات اسپایدری به دلیل مدرن بودن و هزینه و کیفیت بالا بیشتر برای اماکن تجاری و هتل ها پرکاربرد هستند. در این نما از شیشه سکوریت و لمینت استفاده میشود که ضخامت آن ها بستگی به ابعاد دهانه و ارتفاع بنا دارد و از حداقل 12 میلیمتر شروع میشود. جهت عایق سازی فضا میتوان از شیشه های دوجداره و سه جداره هم بهره برد. 

اسپایدر چهاربازو استیل
در سازه های فلزی از یک سیستم تار عنکبوتی شکل از جنس استیل برای نصب نمای اسپایدر استفاده می‌شود که وزن شیشه را به سازه نما انتقال می‌دهد و همین مورد باعث می شود که نمای در محل نصب شده ثابت بماند.

   

اسپایدر دو بازو استیل

   

رتیل

جهت اتصال اصلی شیشه به بازوهای اسپایدر از رتیل استفاده میشود.

   

کانکتور

برای اتصال بازو به شاسی اسپایدر مورد استفاده قرار میگیرد.

   

 سیستم فین گلس
در این روش بجای استفاده از لوله از پایه‌های شیشه ای استفاده می شود، در واقع از اصلی‌ترین ویژگی‌های روش فین گلس در نماهای اسپایدر نبود شاسی فلزی و ظاهر یکپارچه شیشه‌ها است. در دیتیل اجرایی این نوع نمای شیشه‌ای باله‌ها (فین) نقش مهمی دارند، در واقع شیشه علاوه بر نقش نمای ساختمان، نقش سازه‌ را نیز در ساختمان ایجاد می‌کند.

   

 

در پایان

نوشتن کار جالبیه که از هزاران سال همراه ما بوده و کمک کرده تا همیشه به روز باشیم، ما در نووِل گلس فضا رو به شکلی آماده کردیم تا شما بتوانید مطالب حوزه صنعت شیشه رو در اختیار داشته باشید.

نووِل گلس با داشتن بهترین مشاورین و متخصصان در حوزه شیشه و آینه، بهترین خدمات را به تمامی عزیزانی که بالاترین سطح رضایتمندی را می خواهند ارائه می دهد. اگر شما علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه اجرا و خدمات نووِل گلس هستید؛ با ما تماس بگیرید .

مقاله ای که با عنوان « یراق آلات نمای شیشه ای اسپایدر » مطالعه کردید، به طور اختصاصی برای وب سایت نووِل گلس گردآوری شده است و استفاده از آن فقط با ذکر منبع مجاز می‌باشد.

شما برای ارسال نظر باید اول وارد سایت شوید

ورود به سایت