یراق آلات شیشه بالکن

نویسنده : نووِل گلس
۱۴۰۲/۱۰/۱۹
یراق آلات شیشه بالکن

شیشه بالکن یکی از پر استقبال ترین محصولاتی است که اکثر افراد جهت محافظت فضای بالکن و تراس خانه هایشان در برابر ورود گرد غبار، حشرات موذی، گرما و سرما و ... آن را انتخاب میکنند. برای ساخت یک شیشه بالکن ايمن، مقاوم و زیبا نیازمند یراق آلات با کیفیت هستیم تا بتوانیم رضایت مشتری ها را جلب کنیم. جهت اطلاع از قیمت شیشه بالکن ها با تلفن های دفتر تماس حاصل فرمایید.

شیشه بالکن

از مدرن ترین محصولاتی است که دارای قابلیت های فراوانی می باشد. عمر این محصول و همچنین میزان عایق بودن آن به کیفیت یراق آلات و نصب درست آن توسط کادر مجرب و حرفه ای بستگی دارد. شیشه بالکن ها در انواع مختلف ریلی، تاشو و بدون فریم موجود هستند. کیفیت یراق آلات شیشه بالکن ها اهمیت زیادی دارد؛ زیرا به منظور حفاظت، پشتیبانی، زیبایی، طول عمر بالا و افزایش امنیت شیشه بالکن ها از آن ها استفاده میشود. بسته به نوع شيش بالكن يراق آلات متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرد.

             

 

قیمت یراق آلات شیشه بالکن

قیمت آن ها بر اساس نوع و طرحشان متفاوت است؛ اما نوع وارداتی آن از قیمت بالاتری برخوردار است. از عوامل تأثیرگذار بر قیمت یراق آلات شیشه بالکن میتوان به جنس، سایز، مواد مصرفی و نحوه تولید آن ها اشاره کرد. این نکته حائز اهمیت است که یراق آلات مخصوص شیشه بالکن باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد به طوری که ضد زنگ بوده و در برابر بارش های جوی، رطوبت و سرما و گرما دچار پوسیدگی نشود و ماندگاری بالایی داشته باشد. هرچقدر یراق آلات از کیفیت بالاتری برخوردار باشند؛ قیمتشان نیز بالاتر خواهد بود.

 

وظیفه اصلی يراق آلات شیشه بالکن چیست؟

وظیفه آن ها نگهداری درست شیشه ها و تأمین امنیت آن هاست؛ تا در هنگام باز بسته شدن های مکرر و وزش بادهای شدید از محل خود (ریل) خارج نشوند. همچنین عملکرد اصلی یراق آلات شيشه بالكن، اتصال شیشه به دیوار و  ثابت نگه داشتن شیشه ها می باشد.

 

در زیر به معرفی یراق آلات شیشه بالکن خواهیم پرداخت:

انواع ریل ها: (ریل آلومینیومی کشویی فکی، فک درب کشویی، ریل اسپایدر). در نصب شیشه بالکن ها از دو ریل و فک آلومینیومی استفاده می شود، که یکی در کف و دیگری در سقف نصب می گردد.

یراق آلات درب ریل : شامل هدایتگر درب ریل، چرخ ریل، استوپر، کاور کشویی

انواع فریم:  فریم آلومینیومی ۷ و ۳.۵ سانت دو تکه، پاسار آلومینیومی M شکل و...

قفل ها:  از مهمترین یراق آلاتی است که پس از کنار هم قرار گرفتن شیشه ها و به منظور قفل کردن شیش بالکن از آن استفاده میشود. دو دسته از قفل ها شامل قفل پایین و بالا وجود دارد که روی هر لنگه شیشه نصب میشود. قفل ها برای بالا بردن امنیت بالکن و مانعی در برابر ورود سارقین هستند و شامل قفل دستگیره دار ایتالیایی، قفل دستگیره دار ثابت وارداتی و... می باشند.

ایستگاه:  از دیگر یراق آلات مهم است که به وسیله هدایتگرها درون ریل ها (به صورت کشویی) جابجا میشوند و بسته به نوع طرح قابلیت جمع شدن شیشه ها در آن، یا در یک سمت یا در دو سمت از فضا وجود دارد.

در پوش فک:  جهت محافظت از ریل ها در برابر گرد و غبار کاربرد دارد.

 

پاسار آلومینیومی ایستگاه (لامه) چرخ بالکن متحرک

 

چرخ بالکنی متحرک: کاربردشان جهت حرکت شیشه ها بر روی ریل می باشد. برای هر شیشه دو چرخ در قسمت بالا و دو چرخ در سمت پایین نصب میشود. کاربرد این چرخ ها جهت حرکت آرام و روان شیشه ها می باشد.

قرقره: قرقره ها درون ریل ها قرار میگیرند و باعث جابه جایی پنل های شیشه می شوند.

درزگیر مویی و درزگیر آلومینیومی شیشه بالکن:  کاربرد درزگیر مویی، از بین بردن صدای تیغه ها هنگام حرکت و تماس با ریل می باشد و از درزگیر آلومینیومی جهت پر کردن پوشش درز بین عایق ها استفاده می شود.

استوپر (لولا استپی): جهت نصب شیشه ها مورد استفاده قرار میگیرد و دارای دو شیر تنظیم کننده سرعت باز و بسته شدن درب می باشد.

 

درزگیر قرقره بالکن شیشه ای کشویی پین درب لولایی

 

راهنما چرخ شیشه بالکن واشر شیشه بالکن دریچه شیشه بالکن

 

در پایان

نوشتن کار جالبیه که از هزاران سال همراه ما بوده و کمک کرده تا همیشه به روز باشیم، ما در نووِل گلس فضا رو به شکلی آماده کردیم تا شما بتوانید مطالب حوزه صنعت شیشه رو در اختیار داشته باشید.

نووِل گلس با داشتن بهترین مشاورین و متخصصان در حوزه شیشه و آینه، بهترین خدمات را به تمامی عزیزانی که بالاترین سطح رضایتمندی را می خواهند ارائه می دهد. اگر شما علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه اجرا و خدمات نووِل گلس هستید؛ با ما تماس بگیرید .

مقاله ای که با عنوان « یراق آلات شیشه بالکن » مطالعه کردید، به طور اختصاصی برای وب سایت نووِل گلس گردآوری شده است و استفاده از آن فقط با ذکر منبع مجاز می‌باشد.

شما برای ارسال نظر باید اول وارد سایت شوید

ورود به سایت