پنجره بالکن شو یا بالکن متحرک چیست؟

نویسنده : نووِل گلس
۱۴۰۲/۷/۹
پنجره بالکن شو یا بالکن متحرک چیست؟

پنجره بالکن شو یا بالکن متحرک چیست؟
در این پنجره‌ها یک نوع فناوری در ساختار چهارچوب آن وجود دارد که قادر است با منعطف‌پذیر کردن پنجره، آن را به فضایی مانند یک بالکن کوچک تبدیل کند. پنجره های بازشو به سمت بیرون یک طرح پنجره محبوب است که بر روی لولاها به سمت بیرون باز می شود. آن ها تهویه عالی و نور طبیعی را ارائه می دهند و آن ها را به یک انتخاب عالی برای هر اتاق تبدیل می کند. با طراحی شیک و همه کاره خود، پنجره های بیرونی با بازشو، ظرافت را به هر خانه ای اضافه می کنند.

             

این پنجره‌ها مناسب برای خانه‌های کوچکی است که فاقد بالکن می‌باشد و افراد می‌توانند با قدم گذاشتن بر روی آن، از فضای اطراف نیز لذت ببرند. این پنجره‌ها به صورت یک قاب سه بعدی بوده که قسمت بالایی آن به سمت بالا و قسمت پایینی به سمت پیش رو رفته و یک فضا همانند یک تراس ایجاد می‌کنند. زمانی که قاب بین صفر تا ۴۵ درجه باز می‌شود توسط یک مکانیزم پشتیبانی، امکان باز شدن قاب در هر موقعیتی فراهم می‌شود. این پنجره یک راهکار فوری برای داشتن یک بالکن در فضاهای کوچک است. موانعی در لنگه پایینی پنجره قرار داده شده در حین باز شدن به سمت بیرون می‌لغزند و عملکردی مانند جان پناه دارند .
هنگام بستن لنگه پایین، ریل های بالکن در داخل پنجره پنهان شده و در بالای سطح سقف قابل مشاهده نیستند. در زیر عناصر چشمک زن پنهان شده اند، آن ها کثیفی را جمع نمی کنند یا زیبایی سقف را خراب نمی کنند. هنگامی که پنجره بالکن باز است، موانع همیشه خشک و تمیز هستند تا عملکرد بدون مشکل را تضمین کنند.

             

             

مکانیزم کاری پنجره بالکن شو
پنجره توسط دسته ای که در پایین قاب بالایی قرار دارد کار می کند. دسته دارای مکانیزم قفل دو نقطه ای است. قاب هنگام چرخش 180 درجه توسط پیچ برای تمیز کردن قفل می شود.
بالکن سقفی با یک فشار ساده و نهایت در عرض 10 الی 15 ثانیه باز میشوند تا فضای شما را در زیر نور خورشید قرار دهد. این ترکیب خلاقانه پنجره سقفی و بالکن، هوا، نور و منظره ای عالی به خانه شما می بخشد. پنجره سقف بالکن که در حالت بسته همسطح با سقف قرار می گیرد، به همان اندازه شیک و نوآورانه است. این پنجره ها با ایجاد یک سطح کوچک، امکان استفاده دو نفر از آن را فراهم میکنند؛ همچنین با قرار دادن میز و صندلی میتوان از فضای بیرون لذت برد. در ساخت این پنجره ها از چهارچوب های با کیفیت با روکش اکریلیک استفاده میشود و ایمنی و امنیت، اهمیت بالایی دارد. لنگه بالایی پنجره به عنوان سایبان و سرپناه عمل می‌کند. این پنجره مناسب برای اتاق‌های زیر شیروانی بوده و محدوده نصب آن ها برای سقف‌های شیب دار با شیب ۳۵ تا ۵۵ درجه می‌باشد. این پنجره‌ها از امنیت بالایی برخوردار بوده و مجهز به سیستم ضدسرقت نیز هستند.

             

مزایای استفاده از پنجره‌های بالکن شو
•  عایق حرارتی و صوتی
•  استفاده از شیشه لمینت و سکوریت برای افزایش امنیت
•  اشغال نکردن فضای زیاد
•  امکان استفاده روی سقف‌های شیب دار
•  تحت تاثیر قرار دادن نما و زیبا کردن آن
•  راه حلی آسان برای داشتن یک تراس خارجی
•  بهره‌گیری از نور طبیعی وسیع
•  ورود هوای تازه به داخل
•  لذت بردن از فضای بیرونی

 

ویدیو پنجره بالکن شو

 

 

شیشه سکوریت شیشه لمینت شیشه سانرژی شیشه های رنگی ترمال بریک اسکای لایت پارتیشن شیشه ای نمای کرتین وال کابین دوش هندریل و جان پناه شیشه ای آسانسور شیشه ای ( پانوراما ) شیشه هوشمند پارتیشن اداری نمای اسپایدر

در پایان

نوشتن کار جالبیه که از هزاران سال همراه ما بوده و کمک کرده تا همیشه به روز باشیم، ما در نووِل گلس فضا رو به شکلی آماده کردیم تا شما بتوانید مطالب حوزه صنعت شیشه رو در اختیار داشته باشید.

نووِل گلس با داشتن بهترین مشاورین و متخصصان در حوزه شیشه و آینه، بهترین خدمات را به تمامی عزیزانی که بالاترین سطح رضایتمندی را می خواهند ارائه می دهد. اگر شما علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه اجرا و خدمات نووِل گلس هستید؛ با ما تماس بگیرید .

مقاله ای که با عنوان « پنجره بالکن شو یا بالکن متحرک چیست؟ » مطالعه کردید، به طور اختصاصی برای وب سایت نووِل گلس گردآوری شده است و استفاده از آن فقط با ذکر منبع مجاز می‌باشد.

شما برای ارسال نظر باید اول وارد سایت شوید

ورود به سایت