پارتیشن اداری خود ایستا

نویسنده : نووِل گلس
۱۴۰۲/۸/۳
پارتیشن اداری خود ایستا

 پارتیشن یا دیوایدرهای شیشه ای مناسب برای تفکیک فضاهای اداری، تجاری و مسکونی هستند. این کار سبب ایجاد یک حریم خصوصی بین افراد میشود؛ با این تفاوت که نسبت به دیوارهای آجری و گچی سرعت اجرای بالاتری دارند و باعث زیباتر شدن فضا می شوند. همچنین به دلیل شفافیت شیشه، امکان عبور نور از آن فراهم است. پارتیشن ها در دو نوع تک جداره و دوجداره موجوداند و ارتفاع آن ها بسته به ارتفاع سقف و زیرسازی کف، در هر پروژه ای متفاوت است.

پارتیشن اداری خود ایستا

پارتیشن های اداری خود ایستا یا Open Office یک طرح ویژه هستند که با قابلیت های زیاد، از جمله نصب و راه اندازی مجدد و با ارائه پروفیل در رنگ های متنوع، یکی از محبوب ترین انتخاب ها در نزد کارفرمایان شده اند. پارتیشن های خود ایستا به صورت تک جداره بوده با این تفاوت که پارتیشن های تک جداره به سقف متصل میشوند اما در پارتیشن های خود ایستا هیچ گونه اتصالی به سقف وجود ندارد. همچنین از این پارتیشن ها علاوه بر محیط های اداری میتوان برای منازل مسکونی نیز استفاده کرد. 

پروفیل پارتیشن های خود ایستا هم به صورت روکار و هم توکار قابل اجرا هستند و دارای فریمی از جنس آلومینیوم مقاوم در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی می باشند. همانطور که گفته شد این پارتیشن ها به سقف نمی چسبند و دارای ارتفاعی بین 1.7 تا 2.30 می باشند. در این پارتیشن ها معمولاً از یک لایه شیشه سکوریت نشكن با ضخامت ۱۰ میلیمتر استفاده میشود؛ تا استحکام کافی در برابر ضربه را داشته باشد.

             

 

پارتیشن خود ایستا روکار

پروفیل های روکار بر روی زمین نصب میشود و انتخاب نوع رنگ آن ها با توجه به سلیقه کارفرما متفاوت است . پروفیل ها با ضخامت و مدل های گوناگون جهت شیشه های ثابت و فیکس به کار میروند که شامل مقاطع  ظریف و مینیمال تا پروفیل هایی با مقاطع بزرگ میشود.

پارتیشن اداری توکار

برای نصب پارتیشن توکار در مرحله اول نیازمند نقشه های دقیق کف سازی هستیم و توجه به جزئیات پروفیل ها نیز مهم است. در آخر نیز پروفیل ها داخل زمین نصب شده و فقط لایه پوششی آن مشاهده میشود. در واقع تمامی اتصالات و قطعات آن در داخل کف پنهان میشود.

 

مزایای استفاده از پارتیشن های خود ایستا

1. این پارتیشن ها قابل استفاده برای سقف هایی با ارتفاع بالاتر از سه متر میباشد؛ زیرا در ارتفاع های بالا برای نگه داشتن پارتیشن ها نیازمند ستون های تقویتی هستیم؛ اما پارتیشن های خود ایستا به سقف متصل نمیشوند؛ لذا نصب آن ها با سرعت و راحتی بیشتری انجام میشود.

2. پارتیشن های خود ایستا را میتوان در هر زمان که بخواهید جدا کرده و از ابتدا نصب کنید. همچنین با استفاده از پنل میتوانید فضای بین دو شیشه را  خصوصی تر کنید.

3. پارتیشن های خود ایستا نیاز به بسترسازی برای سیستم های تهویه سرمایشی و گرمایشی ندارند و به طور همزمان، هم می توان فضاها را تقسیم بندی نمود و هم از سیستم های تاسیساتی بهره برد.

4.  درب پارتیشن ها با توجه به سلیقه شما میتواند از نوع ریلی و جنس آن ها هم از جنس شیشه و هم متریال های دیگر مانند چوب باشد و با استفاده از دستگیره قفل دار میتواند ایمن شود.

5. با توجه به کاربری محیط و رنگ های به کار رفته در آن نیز میتوان رنگ پروفیل ها و نوع شیشه ها را انتخاب کرد. مثلاً شرکت های تجاری میتوانند لوگو خود را بر روی شیشه ها چاپ کنند.

6. پارتیشن های خود ایستا در مقایسه با پارتیشن های تک جداره معمولی نیاز به ستون های مستحکم ندارند و به صورت خود ایستا در هر فضایی قابل نصب میباشند.

7.  از مهمترین ویژگی پارتیشن های شیشه ای جلوگیری از بستن دید بصری و شفافیت آن است که میتواند نور را نیز از خود عبور دهد. البته برای ایجاد یک حریم خصوصی میتوان از پارتیشن های هوشمند شیشه ای یا شیشه های مات و سند بلاست شده استفاده کرد.

             

شیشه سکوریت شیشه لمینت شیشه سانرژی شیشه های رنگی ترمال بریک اسکای لایت پارتیشن شیشه ای نمای کرتین وال کابین دوش هندریل و جان پناه شیشه ای آسانسور شیشه ای ( پانوراما ) شیشه هوشمند پارتیشن اداری نمای اسپایدر


 

در پایان

نوشتن کار جالبیه که از هزاران سال همراه ما بوده و کمک کرده تا همیشه به روز باشیم، ما در نووِل گلس فضا رو به شکلی آماده کردیم تا شما بتوانید مطالب حوزه صنعت شیشه رو در اختیار داشته باشید.

نووِل گلس با داشتن بهترین مشاورین و متخصصان در حوزه شیشه و آینه، بهترین خدمات را به تمامی عزیزانی که بالاترین سطح رضایتمندی را می خواهند ارائه می دهد. اگر شما علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه اجرا و خدمات نووِل گلس هستید؛ با ما تماس بگیرید .

مقاله ای که با عنوان « پارتیشن اداری خود ایستا » مطالعه کردید، به طور اختصاصی برای وب سایت نووِل گلس گردآوری شده است و استفاده از آن فقط با ذکر منبع مجاز می‌باشد.

شما برای ارسال نظر باید اول وارد سایت شوید

ورود به سایت