ویترین شیشه ای

نویسنده : نووِل گلس
۱۴۰۲/۹/۲
ویترین شیشه ای

مهمترین بخش برای به نمایش گذاشتن آثار باستانی در گالری ها و موزه ها و همچنین کالاها در فروشگاه ها، ویترین شیشه ای است. ویترین شیشه ای با کیفیت یک نقش اساسی را ایفا میکند. هر چقدر زیباتر باشد نگاه بیننده و مشتری را میتواند به خود جلب کند. بنابراین دقت در انتخاب شیشه شفاف و مستحكم بسیار مهم است. عموماً از شیشه سکوریت برای ساخت ویترین های شیشه ای استفاده میشود؛ البته انتخاب نوع و مدل شیشه ها بر اساس نوع کاربری فضا نیز مهم است.

انواع شیشه ویترین

شیشه ویترین ها در انواع مدل های مختلف مانند دیواری و ایستاده قابل ساخت است و میتواند از جنس استیل، آلومینیوم و چوبی نیز ساخته شود. برای افزایش ایمنی از شیشه های سکوریت برای ساخت شیشه ویترین ها استفاده میشود؛ که یکی از مرغوب ترین شیشه های موجود در بازار، شیشه سوپر کلیر سکوریت است که از لحاظ شفافیت و کیفیت انتظارات شما را برآورده میکند. توجه به نوع کاربری فضا به انتخاب نوع شیشه کمک میکند. برای مثال فردی که یک مغازه اسباب بازی فروشی یا یک مغازه لباس فروشی کودک دارد؛ میتواند از شیشه های رنگی جهت جلب توجه بیشتر و جذابیت بخشیدن به محصولات خود استفاده کند.

             

 

شیشه ویترین طلافروشی

پر اهمیت ترین نوع شیشه ویترین ها در مغازه های طلا فروشی استفاده میشود زیرا آن ها یکی از گران قیمت ترین زیورآلات را عرضه میکنند و محافظت کردن از این اجناس برای مغازه داران یک اصل کلیدی است. از این رو شیشه مصرفی در این اماکن باید امنیت بالایی داشته باشد. شیشه ویترین طلا فروشی ها حتماً باید نشکن، ضد سرقت و ضد گلوله باشد. همچنین در شیشه های بخش های داخلی، اعم از شیشه قفسه ها و پیشخوان نیز این نکات باید رعایت شود. همچنین در نهایت با قرار دادن سیستم هشدار و دوربین های مدار بسته امنیت هرچه بیشتر فضا کامل میشود. شیشه های ضد گلوله از لحاظ ظاهری شبیه به شیشه های معمولی هستند. با این تفاوت که ساختار آن ها از چندین لایه شیشه تشکیل شده که هر چقدر تعداد لایه ها بیشتر باشد میزان محافظت افزایش پیدا میکند. در این شیشه فیلم پلی کربنات به همراه طلق های امنیتی PVB توسط فشار و حرارت بالا به هم میچسبند. هنگامی که گلوله به این شیشه ها برخورد میکند لایه پلاستیکی آن از عبور گلوله جلوگیری کرده و آن را متوقف میکند. از شیشه های ضد گلوله برای اماکن مهم مانند صرافی ها، بانک ها، اماکن اداری و... استفاده میشود.

             

 

شیشه ویترین ریلی تاشو

برای مغازه هایی که فضاهای کوچکی دارند انتخاب مناسب است. برای مثال برای تغییر چیدمان کالاها در ویترین ها میتوانید شیشه های تاشو را در یک گوشه جمع کنید. از شیشه های تاشو برای پارتیشن بندی و تفکیک فضاهای فروشگاه ها نیز استفاده می شود. ویترین های تمام قدی شیشه ای باعث ایجاد یک نمای زيبا و یکدست برای مغازه شما می شود.

             

 

شیشه ویترین ایستاده

برای دکوراسیون داخلی منازل يا به نمایش گذاشتن اشیا و مجسمه ها در موزه ها میتوان از شیشه های ایستاده استفاده کرد. قسمت زیرین شیشه های ایستاده میتواند مجهز به چرخ شود تا هر زمان که دوست داشته باشید آن ها را به سهولت جابجا کنید. از ویترین های شیشه ای ایستاده برای مکان های دیگر همانندسالن های زیبایی نیز استفاده میشود.

             

 

نکات مهم برای داشتن یک شیشه ویترین مرغوب

•  استفاده از شیشه های نشکن سکوریت  و  لمینت

•  استفاده از يراق آلات با کیفیت و قفل های ضد سرقت

•  بکار بردن شیشه های شفاف

 

قیمت شیشه ویترین

قیمت شیشه ویترین به نوع شیشه، ضخامت شیشه، متراژ مغازه و فاکتورهای دیگر نظیر نوع یراق آلات بستگی دارد. هر چقدر از شیشه های با کیفیت و یراق آلات مرغوب تر استفاده کنید قیمت شیشه ویترین نیز به مراتب بالاتر میرود.

 

شیشه سکوریت شیشه لمینت شیشه سانرژی شیشه های رنگی ترمال بریک اسکای لایت پارتیشن شیشه ای نمای کرتین وال کابین دوش هندریل و جان پناه شیشه ای آسانسور شیشه ای ( پانوراما ) شیشه هوشمند پارتیشن اداری نمای اسپایدر

در پایان

نوشتن کار جالبیه که از هزاران سال همراه ما بوده و کمک کرده تا همیشه به روز باشیم، ما در نووِل گلس فضا رو به شکلی آماده کردیم تا شما بتوانید مطالب حوزه صنعت شیشه رو در اختیار داشته باشید.

نووِل گلس با داشتن بهترین مشاورین و متخصصان در حوزه شیشه و آینه، بهترین خدمات را به تمامی عزیزانی که بالاترین سطح رضایتمندی را می خواهند ارائه می دهد. اگر شما علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه اجرا و خدمات نووِل گلس هستید؛ با ما تماس بگیرید .

مقاله ای که با عنوان « ویترین شیشه ای » مطالعه کردید، به طور اختصاصی برای وب سایت نووِل گلس گردآوری شده است و استفاده از آن فقط با ذکر منبع مجاز می‌باشد.

شما برای ارسال نظر باید اول وارد سایت شوید

ورود به سایت