نرده شیشه ای ژولیت

نویسنده : نووِل گلس
۱۴۰۲/۷/۱۸
نرده شیشه ای ژولیت

نرده ژولیت نوعی نرده باریک است که به عنوان جان پناه و حفاظ شیشه ای پنجره ها مورد استفاده قرار میگیرد و علاوه بر زیبا کردن نما، امنیت آن را نیز تامین میکند. نرده های ژولیت باریک بوده و برای مکان هایی که بالکن و تراس در آن وجود ندارند، کاربرد دارند؛ زیرا کف نداشته و به قاب پنجره متصل میشود. این نوع نرده ها یک انتخاب زیبا و مینیمالیست هستند که میتوانند علاوه بر ایجاد تنوع در نمای ساختمان، با استفاده از سیستم نورپردازی نیز جلب توجه کنند و به زیبایی نما بیفزایند. نرده شیشه ای ژولیت در انواع ابعاد و اندازه ها قابل تولید است. برای زیباتر شدن آن میتوان یک هندریل باریک آلومینیومی بر رویش قرار داد.

کاربرد نرده شیشه ای ژولیت
•  مورد استفاده برای فضاهایی که بالکن ندارند
•  تقویت و افزایش زیبایی نمای ساختمان با مجهز کردن آن ها به سیستم نورپردازی
•  جایگزین مناسب نرده های آهنی قدیمی به جهت حفظ ایمنی
•  شبیه ساز یک بالکن واقعی از نمای خارجی بنا
•  هدایت نور کافی به فضاهای داخلی

             

از چه نوع شیشه ای میتوان برای نرده های ژولیت استفاده کرد؟
به طور کلی برای شیشه هایی که در ارتفاع نصب میشود؛ بهتر است از شیشه لمینت استفاده شود؛ تا اگر دچار شکست شد بر روی سر افراد و عابرین فرو نریزد و امنیت آن بالا باشد . بنابراین استفاده از شیشه لمینت مناسب ترین انتخاب است. شیشه های لمینت میتواند از نوع طرح دار، مات و رنگی باشد. در واقع رنگ شیشه ها میتواند با توجه به متریال نما انتخاب شود تا تناسب در نما حفظ شود. شیشه ها با اتصالات ضد زنگ و با ۴ یا ۶ عدد فیکس  (با توجه به ابعاد شیشه) به قاب پنجره ها متصل میشود.

             

نرده شیشه ای ژولیت چه ویژگی هایی دارد؟

این نرده ها از شیشه های حرارت دیده و مقاوم تولید میشوند و خطر شکستگی کمتری به همراه دارند. همچنین میتوان برای سهولت و عدم نیاز به تمیز کردن شیشه ها از نانو پوشش های خود تمیز شونده استفاده شود. به جای استفاده از چراغ های تزیینی در نمای ساختمان ها میتوان بر زیر هر یک از این نرده ها نوارهای ال ای دی نصب شود تا به روشنایی، زیباتر و چشمگیر شدن نما کمک کند. از ویژگی های این نرده شیشه ای اتصالات و حالت های نصب در آن است که با توجه به نوع پروژه میتوانید مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

این حفاظ های شیشه ای با ارتفاع ۱۱۰ سانتی متر به بالا، میتوانند بهترین و در عین حال شیک ترین انتخاب برای ایجاد امنیت و جلوگیری از سقوط اشیا و کودکان باشد. همانطور که گفته شد رنگ پوشش پروفیل های این نرده میتواند با توجه به رنگ پنجره ها و متریال نما هماهنگ شود.

             

مزایای استفاده از حفاظ شیشه ای ژولیت
•  ظاهری مدرن و شیک نسبت به نرده های فلزی و فرفورژه
•  نصب آسان و قیمت مقرون به صرفه
•  عبور نور کافی به فضاهای داخلی
•  بزرگتر نشان دادن ظاهر فضای اتاق خواب شما

نحوه اجرای نرده شیشه ای ژولیت
•  اجرا روی سطح بیرونی
•  نصب حفاظ قاب پنجره
•  نصب شیشه در جداره داخلی پنجره

             

بالکن ژولیت بدون قاب چیست؟

بالکن ژولیت شیشه ای بدون قاب، یک ورق شیشه ای است که یک مانع محافظ شفاف و بسیار زیبا برای بالکن در سطح طبقه اول یا بالاتر از آن ایجاد می کند. این راه حل در بین صاحبان خانه، معماران و طراحان محبوب است. همچنین بدون نیاز به تعمیر و نگهداری است و آن را برای شرایط سخت تر مانند مکان های درون شهری و ساحلی مناسب می کند. بدون نیاز به رنگ آمیزی مداوم، یک پاک کردن ساده تنها چیزی است که برای حفظ ظاهر جدید آن لازم است. در بالکن‌های شیشه‌ای بدون قاب ژولیت  از پانل‌های شیشه‌ای لمینت شده و مقاوم 21.5 میلی‌متری استفاده می‌شود.

یراق آلات مصرفی در نرده شیشه ای ژولیت

آداپتور و پیچ برای فلنج دیوار کلاهک انتهایی درپوش انتهایی

 

هندریل یو سری  65*40 هندریل یو سری 40*40 هندریل لوله ای سری 24mm

 

شیشه سکوریت شیشه لمینت شیشه سانرژی شیشه های رنگی ترمال بریک اسکای لایت پارتیشن شیشه ای نمای کرتین وال کابین دوش هندریل و جان پناه شیشه ای آسانسور شیشه ای ( پانوراما ) شیشه هوشمند پارتیشن اداری نمای اسپایدر        

در پایان

نوشتن کار جالبیه که از هزاران سال همراه ما بوده و کمک کرده تا همیشه به روز باشیم، ما در نووِل گلس فضا رو به شکلی آماده کردیم تا شما بتوانید مطالب حوزه صنعت شیشه رو در اختیار داشته باشید.

نووِل گلس با داشتن بهترین مشاورین و متخصصان در حوزه شیشه و آینه، بهترین خدمات را به تمامی عزیزانی که بالاترین سطح رضایتمندی را می خواهند ارائه می دهد. اگر شما علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه اجرا و خدمات نووِل گلس هستید؛ با ما تماس بگیرید .

مقاله ای که با عنوان « نرده شیشه ای ژولیت » مطالعه کردید، به طور اختصاصی برای وب سایت نووِل گلس گردآوری شده است و استفاده از آن فقط با ذکر منبع مجاز می‌باشد.

شما برای ارسال نظر باید اول وارد سایت شوید

ورود به سایت