شيشه هاي ضد امواج الکترومغناطيسي ( EMI Glass )

نویسنده : نووِل گلس
۱۴۰۱/۱۱/۲۰
شيشه هاي ضد امواج الکترومغناطيسي ( EMI Glass )

یک پنجره با شیشه ی دارای محافظ EMI یک مانع رسانای الکتریکی نوری شفاف است که میزان تابش الکترومغناطیسی را که ممکن است از آن عبور کند به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. زمینه های زیادی مانند اپتیک، الکتریسیته، مواد فلزی، مواد اولیه شیمیایی، شیشه، ماشین آلات و غیره را در بر می گیرد و در زمینه سازگاری الکترومغناطیسی کاربرد فراوانی دارد. به دو نوع ساندویچی مش سیمی و نوع روکش دار تقسیم می شود. نوع ساندویچی مش سیمی از شیشه یا رزین و مش سیم محافظ ساخته شده و توسط یک فرآیند خاص در دمای بالا بوجود آمده است.

کاربرد شیشه EMI

کاربرد این نوع شیشه ها دراتاق هاي پس زني امواج الکترومغناطيسي، کابين و اتاق ويژه ، دريچه ی خودروي فرماندهي ، پنجره ی اتاقک سکاندار کشتي مانیتور اویونیک، نمایشگرهای نظامی، اتاق MRI بیمارستان، پناهگاه نظامی، پنجره های اتاق اطلاعات اطمینان، کارخانه اتاق کنترل هسته ای و غیره می باشد.

برچسب شیشه نانویی ضد امواج الکترومغناطیس

تابش امواج الکترومغناطیس در خانه ها، سردرد و خستگی طولانی مدت را به همراه دارد لذا این برچسب های شیشه ای یکی از محصولات پرکاربرد بوده که با استفاده از نانو پوشش ها تولید گردیده است. این برچسب ها پس از نصب بر روی پنجره، میزان امواج الکترومغناطیس را تا حد استاندارد سلامتی پایین آورده و امواج آلوده را فیلتر می نماید.

مزایای برچسب ضد امواج الکترومغناطیس

• توانمند در فیلتر نمودن ۹۹ درصد UV و امواج نوری مضر و بازتاب گرمای خورشید 
• ایمن سازی فضای داخلی ساختمان در مواجهه با پرتوهای ساطع شده از دکل ها و آنتن های مخابراتی
• هزینه مناسب ( حدودا یک دهم قیمت شیشه ضد امواج است و برحسب مترمربع محاسبه میگردد) 
• کاهش خروج انرژی از طریق پنجره ها
• مقاوم کننده شیشه در برابر شکستگی
• پوشش دولایه ضد خش
• قابل شست و شو 
• راندمان و طول عمر بالا
• راحتی در نصب

کاربرد این نوع برچسب ها

هم اکنون این برچسب در تعداد زیادی از ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری، بیمارستان ها، مراکز پزشکی، مراکز آموزشی، مدارس، مهد کودک ها، دانشگاه ها، مراکز دارای آلودگی امواج بالا، اتاق های اپراتوری سویچینگ و… نصب گردیده و با راندمان بالا توانسته رضایت استفاده کنندگان را بدست آورد.

 

در پایان

نوشتن کار جالبیه که از هزاران سال همراه ما بوده و کمک کرده تا همیشه به روز باشیم، ما در نووِل گلس فضا رو به شکلی آماده کردیم تا شما بتوانید مطالب حوزه صنعت شیشه رو در اختیار داشته باشید.

نووِل گلس با داشتن بهترین مشاورین و متخصصان در حوزه شیشه و آینه، بهترین خدمات را به تمامی عزیزانی که بالاترین سطح رضایتمندی را می خواهند ارائه می دهد. اگر شما علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه اجرا و خدمات نووِل گلس هستید؛ با ما تماس بگیرید .

مقاله ای که با عنوان « شيشه هاي ضد امواج الکترومغناطيسي ( EMI Glass ) » مطالعه کردید، به طور اختصاصی برای وب سایت نووِل گلس گردآوری شده است و استفاده از آن فقط با ذکر منبع مجاز می‌باشد.

شما برای ارسال نظر باید اول وارد سایت شوید

ورود به سایت