حمام مدرن شیشه ای

نویسنده : نووِل گلس
۱۴۰۲/۸/۱۴
حمام مدرن شیشه ای

یکی از کاربردهای شیشه استفاده از آن در حمام و سرویس های بهداشتی است که جلوه زیبایی به محیط شما میبخشد و هر چقدر از شیشه و متریال های مدرن در دکوراسیون داخلی خود استفاده کنید؛ ارزش ملک شما بالاتر خواهد رفت. استفاده از شیشه در حمام هم به صورت یک دیوایدر برای جدا کردن فضای تر از خشک و هم به صورت یک اتاقک کاملاً شیشه ای است. شیشه های پرکاربرد در حمام از جنس سکوریت و نشکن میباشد و میتواند از نوع مات، شفاف یا رنگی باشد.

 

اتاقک شیشه ای حمام با درب ریلی

اتاقک شیشه ای یک فضای کاملا بسته است که آب بندی شده و از سایر فضاها تفکیک شده می باشد؛ در نتیجه باعث تمیز ماندن فضاهای دیگر میشود. این اتاقک ها هم به صورت فریم دار و هم فرم لس میتوانند اجرا شوند. یکی از مزیت های استفاده از درب های ریلی، عدم اشغال فضای زیاد است؛ در نتیجه وقتی فضای حمام شما کوچک است میتوانید از درب ریلی استفاده کنید. اگر از نوع فریم دار استفاده میکنید دیگر نیاز به سکو یا لبه سنگی ندارید؛ زیرا اتاقک های شیشه ای فریم دار کاملاً آب بندی میشود. یراق آلات بکار رفته در درب های ریلی از نوع ریلینگ 002 و دارای ریل 250 سانتی متری میباشد که کاملاً ضد رطوبت، خش و ضربه هستند.

                    

حمام شیشه ای با درب لولایی

درب های لولایی در مقایسه با ریلی چون حول محور ۹۰ درجه میچرخند، فضای بیشتری را اشغال میکنند. این درب ها عايق صدا و بو هستند. همچنین میتوان طرح های مختلفی را با روش سند بلاست بر روی شیشه های آن اجرا کرد.

 

                    

 

درب شیشه ای فریم لس

درب های بدون فریم ظاهر زیباتری دارند و فریمی وجود ندارد که مانع دید شود. تمیز کردن آن بسیار آسان است اما قیمت بالاتری دارند و نصب آن باید با دقت بالاتری صورت گیرد؛ تا مشکلاتی مانند نشت آب به بیرون بروز پیدا نکند. لولا های استفاده شده در کابین دوش های شیشه ای لولایی از جنس استیل 304 و ضد زنگ است.

دور دوشی شیشه ای

دور دوشی شیشه ای فضایی بسته است که محل استحمام میباشد و حتی میتواند برای دور جکوزی و تمامی فضاهای مرطوب نصب شود؛ که ضخامت آن از 6 میلیمتر تا 12 میلیمتر متغیر است. هرچه ضخامت شیشه ها بیشتر باشد مقاومت آن ها برابر ضربه و فشار نیز بالاتر میرود. یراق آلات مصرفی در دور دوشی شیشه ای از همان نوع پارتیشنی است و به علت قرار گرفتن در محیط مرطوب باید حتماً ضد زنگ باشند.

قیمت کابین دوش شیشه ای

کابین دوش های شیشه ای به دلیل تنوع در طرح و مدل دارای قیمت یکسانی نمیباشند. متراژ حمام، فریم دار و فرم لس بودن، نوع شیشه، نوع درب و غیره بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت متراژ حدودی و مدل مد نظر خود را به شماره تلفن های دفتر یا واتساپ ارسال کنید.

مزایای استفاده از کابین دوش های شیشه ای

•  تمیز ماندن فضاهای دیگر حمام مانند سرویس بهداشتی

•  جلوگیری از ورود رطوبت، باکتری و آلودگی به سایر فضاها

•  زیبا شدن و لوکس کردن فضا

•  استفاده از یراق آلات با کیفیت و ضد زنگ با طول عمر بالا

 

                    

 

کابین دوش با شیشه مات شونده

برای آن دسته از افرادی که دوست دارند در فضای حمام حریم خصوصی داشته باشند یا زمانی که حمام جایی در منزل قرار دارد که به بخش های دیگر منزل دید دارد؛ میتوان از شیشه های هوشمند مات شونده  استفاده کرد. مهمترین مزیت استفاده از شیشه های هوشمند، حفظ حریم خصوصی است که تنها با زدن یک دکمه میتوان شیشه را از حالت شفاف به مات تبدیل کرد. همچنین به تعمیر و نگهداری کمی نیاز دارد و کاملاً ایمن است.

                    

                    

 

کابین دوش سونا

این کابین ها دارای سقف و قسمتی برای دوش گرفتن هستند. درب های آن از جنس شیشه سکوریت بوده و برای قسمت سونای آن یک ژنراتور برق در پشت کابین تعبیه شده و بخار تولید شده را به داخل کابین هدایت میکند. کابین سونا در انواع شیشه های مات و شفاف وجود دارد.

                    

 

شیشه سکوریت شیشه لمینت شیشه سانرژی شیشه های رنگی ترمال بریک اسکای لایت پارتیشن شیشه ای نمای کرتین وال کابین دوش هندریل و جان پناه شیشه ای آسانسور شیشه ای ( پانوراما ) شیشه هوشمند پارتیشن اداری نمای اسپایدر

در پایان

نوشتن کار جالبیه که از هزاران سال همراه ما بوده و کمک کرده تا همیشه به روز باشیم، ما در نووِل گلس فضا رو به شکلی آماده کردیم تا شما بتوانید مطالب حوزه صنعت شیشه رو در اختیار داشته باشید.

نووِل گلس با داشتن بهترین مشاورین و متخصصان در حوزه شیشه و آینه، بهترین خدمات را به تمامی عزیزانی که بالاترین سطح رضایتمندی را می خواهند ارائه می دهد. اگر شما علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه اجرا و خدمات نووِل گلس هستید؛ با ما تماس بگیرید .

مقاله ای که با عنوان « حمام مدرن شیشه ای » مطالعه کردید، به طور اختصاصی برای وب سایت نووِل گلس گردآوری شده است و استفاده از آن فقط با ذکر منبع مجاز می‌باشد.

شما برای ارسال نظر باید اول وارد سایت شوید

ورود به سایت