آشنایی با نرده شیشه ای دی لاین و دوخطی

نویسنده : نووِل گلس
۱۴۰۲/۶/۲۹
آشنایی با نرده شیشه ای دی لاین و دوخطی

نرده شیشه‌ای دی لاین یکی از انواع نرده‌های شیشه‌ای است که دارای مزایای زیادی بوده و حفاظی مستحکم و قدرتمند است. این نوع نرده هم برای فضاهای مسکونی و هم محیط‌های باز پرکاربرد است.نرده‌های دی لاین دارای پایه‌های عمودی شکل است و با انواع شرایط و محیط‌ها قابل تطبیق هستند؛ لذا بسیاری از طراحان این نوع نرده را انتخاب می‌کنند. نرده‌های دی لاین با ظاهری زیبا و در عین حال باکیفیت و سبک محیطی امن و ایمن را برای شما به ارمغان می‌آورد.

نرده‌های دی لاین مناسب چه مکان‌هایی هستند؟
حفاظ‌های شیشه‌ای دی لاین بسیار با دوام بوده و برای فضاهای کاری، بالکن، ویلاهای مسکونی، هتل‌ها، تراس، راه پله، فضای دورتادور استخر، جان پناه بام و ... پرکاربرد هستند. نرده‌های دی لاین با ظاهری شیک و مقاوم توانسته نظر مخاطبان بسیاری را جلب کند.

ویژگی‌های نرده شیشه‌ای دی لاین
اتصالات به کار رفته در این و نرده از ظرافت و زیبایی بالایی برخوردار است؛ لذا سبب شده که این نرده به یکی از با دوام‌ترین و با کیفیت‌ترین نرده‌ها تبدیل شود. نرده‌های شیشه‌ای دی لاین در عین سبکی ایستایی بالایی داشته و اتصالات و یراق آلات مصرفی در آنها از مقاومت بالایی برخوردارند. این نرده‌ها با توجه به نوع پروژه می‌توانند با انواع روش‌های اجرای تطبیق پذیر باشند. عناصر عمودی در این نرده‌ها به صورت مدولار و تکرار شونده اجرا شده‌اند که سبب چشمگیر شدن این نوع نرده شده است. این نرده نصب بسیار راحتی دارد و طول عمر آن بالا است.

اجزای تشکیل دهنده سیستم شیشه‌ای دی لاین
•  پایه براکت‌های ظریف و زیبا
•  تسمه فولادی
•  قطعات اتصال نقطه‌ای

 

مراحل نصب و اجرای سیستم نرده شیشه‌ای دی لاین
1.  ایجاد حفره در کف توسط گردبرها
2.  به کار گذاشتن پایه‌های نگهدارنده توسط گروت‌های سیمانی
3.  پوشاندن حفره‌ها توسط یک قطعه کاور پوشش دهنده
4.  نصب پایه‌ها
5.  نصب قطعات نگهدارنده شیشه به روی پایه‌ها
6.  نصب هندریل و شیشه ها

نرده شیشه‌ای دو خطی (Duo-line)
نرده شیشه ای دو خطی یکی از زیباترین نرده‌هاست؛ که دارای یک فرم متقارن و مدولار است و لبه‌های زیبایی دارد. نرده‌های دو خطی امروزه یکی از مدرن‌ترین انواع نرده‌های شیشه‌ای هستند و از لحاظ اقتصادی نیز به صرفه و مناسب می باشند. نرده‌های دو خطی شامل پایه‌هایی از جنس آلومینیوم بوده و بسیار راحت و سریع نصب می‌شوند. پایه‌های این نوع نرده به صورت دو خط موازی در کنار یکدیگر قرار گرفته و باعث دیده شدن بیشتر خطوط طراحی شده در فضای شما می‌شود. قطعات به کار رفته در این نوع نرده آلیاژ‌های با کیفیت است و رنگ‌های الکترواستاتیک به کار رفته در آن مقاوم در برابر خش هستند.  

اجزای سیستم نرده شیشه‌ای دو خطی
•  قطعات اتصال به کف
•  پایه‌های نگهدارنده
•  درپوش‌ها
•  شیشه و قطعات اتصال پایه

مزایای استفاده از نرده شیشه‌ای دو خطی
 این نوع نرده برای فضاهای مدرن و مینیمال امروزی انتخاب مناسبی است. پایه‌های نگهدارنده در این نوع نرده از قطعات آلومینیومی با آلیاژ ۶۰۶۳ ساخته شده که توسط روش‌های مختلف با بالاترین کیفیت طراحی می‌شوند. این نرده علاوه بر زیبایی، از مقاومت خوبی برخوردار است وبه علت استحکام بالا، انتخاب مناسبی به عنوان جان پناه‌های شیشه‌ای می‌باشد.

 نحوه نصب نرده‌های شیشه‌ای دو خطی
 در ابتدا قطعه اتصال توسط مهره‌های مکانیکی به کف متصل می‌شود؛ سپس پایه‌های اصلی بر روی قطعه نگهدارنده قرار می‌گیرد و پایه بر روی قطعه اتصال به کف و توسط پیچ‌ها فیکس می‌شود. در مرحله آخر قطعات اتصال پایه به شیشه بر روی پایه‌ها نصب شده و شیشه در محل خود فیکس می‌شود. همچنین می‌توان هندریل را بر روی آن نصب نمود.  

مکان‌های مورد استفاده جهت نصب نرده‌های دو خطی
 این نرده هم برای محیط‌های خارجی و هم داخلی قابل استفاده می‌باشد. از جمله مکان‌های مورد استفاده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
•  مراکز تجاری
•  ویلاهای مسکونی
•  ساختمان‌های اداری مهم
•  راه پله‌ها
•  روف گاردن‌ها
•  اطراف استخرها
•  بالکن و تراس  

 

شیشه سکوریت شیشه لمینت شیشه سانرژی شیشه های رنگی ترمال بریک اسکای لایت پارتیشن شیشه ای نمای کرتین وال کابین دوش هندریل و جان پناه شیشه ای آسانسور شیشه ای ( پانوراما ) شیشه هوشمند پارتیشن اداری نمای اسپایدر

 

در پایان

نوشتن کار جالبیه که از هزاران سال همراه ما بوده و کمک کرده تا همیشه به روز باشیم، ما در نووِل گلس فضا رو به شکلی آماده کردیم تا شما بتوانید مطالب حوزه صنعت شیشه رو در اختیار داشته باشید.

نووِل گلس با داشتن بهترین مشاورین و متخصصان در حوزه شیشه و آینه، بهترین خدمات را به تمامی عزیزانی که بالاترین سطح رضایتمندی را می خواهند ارائه می دهد. اگر شما علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه اجرا و خدمات نووِل گلس هستید؛ با ما تماس بگیرید .

مقاله ای که با عنوان « آشنایی با نرده شیشه ای دی لاین و دوخطی » مطالعه کردید، به طور اختصاصی برای وب سایت نووِل گلس گردآوری شده است و استفاده از آن فقط با ذکر منبع مجاز می‌باشد.

شما برای ارسال نظر باید اول وارد سایت شوید

ورود به سایت