یراق آلات کابین دوش شیشه ای

نویسنده : نووِل گلس
۱۴۰۲/۴/۲۷
یراق آلات کابین دوش شیشه ای

کابین دوش اتاقکی شیشه ای به منظور جداکردن فضای استحمام از سایر فضاهاست. یراق آلات قطعاتی کاربردی به منظور ساخت، تکمیل و ایجاد اتصالات مناسب در موارد مختلف هستند. کابین دوش از جمله وسایلی است که نیازمند یراق آلات باکیفیت است زیرا به علت قرارگرفتن درمحیط مرطوب و مجاورت با آب ممکن است پس از مدتی دچار فرسودگی شوند. علاوه بر کیفیت باید به زیبایی و تناسب ابعاد و رنگ یراق آلات نیز توجه کرد تا بتوان ترکیب بندی خوبی را ایجاد نمود. 

یراق آلات مورد استفاده در کابین های دوش
از جمله یراق آلات مورد استفاده در دور دوشی ها میتوان به لولاها، دستگیره، ریل، درزگیرها و بست ها اشاره کرد.
لولای کابین دوش
کابین دوش در دو نوع لولایی و کشویی تولید میشوند. در نوع لولایی آن، لولا ها از جنس استیل 304 و ضدزنگ بوده و باتوجه به محیط حمام دارای مقاومت بالایی هستند.
کابین دوش لولایی استودیو : اغلب آن را به عنوان کابین دوش فریم لس میشناسند و در این کابین دوش لولاها به اندازه 90 درجه باز میشوند و مناسب فضاهای بزرگ هستند.
کابین دوش لولایی بلا : این نوع کابین دارای انواع گوناگونی هستند و کاملا مقاوم دربرابر رطوبت و نفوذ آب هستند. لولاها قابلیت بازشوندگی تا 300 درجه را دارا بوده و برای فضاهای نسبتا کوچک مناسب اند.
کابین دوش لولایی تاشو: قابلیت بازشدن تا 180 درجه را دارند و برخلاف کابین دوش استودیو به هنگام باز شدن فضای زیادی اشغال نمیکنند. 

کابین دوش استودیو کابین دوش بلا کابین دوش تاشو


ریل کابین دوش
ریل از جمله یراق آلاتی است که در کابین دوش های کشویی مورد استفاده قرار میگیرد. این نوع یراق آلات نیز از جنس استیل ضد زنگ بوده و دربرابر زنگ زدگی مقاوم هستند. لولای رولینگ 002 و 012 مورد استفاده برای کابین دوش های کشویی میباشند.

 

ست یراق آلات رولینگ 002 ست یراق آلات رولینگ 012 یراق رولینگ 012

نوار ضربه گیر و درزگیر شیشه
درزگیرها و نوارها وظیفه جلوگیری از خروج آب از کابین ها را برعهده دارند و از جنس آلومینیوم یا شیشه هستند و مورد استفاده هم برای نوع فریم دار و بدون فریم می باشند. درزگیرها علاوه بر ویژگی ذکر شده از لرزش فریم نیز جلوگیری میکنند.

 

نوار درزگیر شیشه نوار ضربه گیر مگنتی نوار ضربه گیر

دستگیره کابین دوش
دستگیره ها نیز همانند سایر یراق آلات باید ضد زنگ باشند و در انواع طرح ها و رنگ ها باتوجه به سایر عناصرموجود هستند. در انتخاب طرح و رنگ آن ها باید توجه شود که تضادی با متریال کف و دیوارها ایجاد نکنند. به‌علاوه به کاربری یراق‌آلات نیز باید توجه کرد. برای مثال، دستگیره کابین نباید بیش‌ازاندازه بزرگ یا کوچک باشد و طراحی آن باید به نحوی باشد که افراد به‌آسانی از آن استفاده نمایند.

     
 

در پایان

نوشتن کار جالبیه که از هزاران سال همراه ما بوده و کمک کرده تا همیشه به روز باشیم، ما در نووِل گلس فضا رو به شکلی آماده کردیم تا شما بتوانید مطالب حوزه صنعت شیشه رو در اختیار داشته باشید.

نووِل گلس با داشتن بهترین مشاورین و متخصصان در حوزه شیشه و آینه، بهترین خدمات را به تمامی عزیزانی که بالاترین سطح رضایتمندی را می خواهند ارائه می دهد. اگر شما علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه اجرا و خدمات نووِل گلس هستید؛ با ما تماس بگیرید .

مقاله ای که با عنوان « یراق آلات کابین دوش شیشه ای » مطالعه کردید، به طور اختصاصی برای وب سایت نووِل گلس گردآوری شده است و استفاده از آن فقط با ذکر منبع مجاز می‌باشد.

شما برای ارسال نظر باید اول وارد سایت شوید

ورود به سایت