یراق آلات پارتیشن شیشه ای

نویسنده : نووِل گلس
۱۴۰۲/۳/۷
یراق آلات پارتیشن شیشه ای

همانطور که در مقالات قبلی بررسی شد پارتیشن های شیشه ای برای جداسازی فضاهای داخلی اداری و تقسیم بندی محیط های کوچک پرکاربرد هستند. یراق آلات پارتیشن به مجموعه تجهیزاتی گفته میشود که مورد نیاز برای نصب پارتیشن های شیشه ای هستند و شامل فریم، لولا، دستگیره پارتیشنی، قفل، استوپ و بست هستند. باید توجه شود که باتوجه به نوع پارتیشن (فریم دار یا فریم لس بودن و همچنین ریلی بودن) یراق آلات مخصوصی مورد استفاده قرار میگیرند. در ادامه به معرفی یراق آلات خواهیم پرداخت.
شاسی کشی پارتیشن
برای شاسی کشی زیرکار از پروفیل آهن و حتی آلومینیوم با قوطی هایی به ابعاد 40*40 یا 40*60 استفاده میشود که شیشه ها درون دهنه آن قرار میگیرند. 
پروفیل پارتیشن شیشه ای 
فریم یا پروفیل پارتیشن آلومینیومی یکی از یراق آلات مورد استفاده برای ثابت نگه داشتن و استحکام شیشه های سکوریت است. اجرای فریم جزء موارد اولیه می باشد. فریم ها دارای تنوع بالایی هستند و از استیل یا آلومینیوم ساخته میشوند. نوع آلومینیومی آن برای نصب پارتیشن کاربرد بیشتری دارد. پروفیل پارتیشن های تک جداره و دوجداره از انواع مختلف سیستم های اداری می باشند. فریم ها به صورت افقی و عمودی دورتادور هر شیشه نصب میگردند. به فریم افقی فریم کف و به فریم های عمودی فریم بغل می گویند. چارچوب پارتیشن شیشه ای دورتادور درب قرار میگیرد و پروفیل آن دارای ضخامت های 60*40 و 80*40 میباشند.   

فریم پارتیشن    چارچوب  فریم های تک جداره

 

چارچوب پارتیشن تک جداره چارچوب و فریم پارتیشن

نوار پلی کربنات بین شیشه 
این نوار از جنس طلق پلکسی است و به جهت ایستایی شیشه، عایق صوتی و درزبندی پارتیشن های فریم لس، جلوگیری از نفوذ گرد و خاک، جلوگیری از برخورد شیشه ها به هم در اثر ضربه یا حوادث طبیعی و در نهایت جلوگیری از شکست شیشه ها کاربرد دارد.

نوار پلی کربنات

لولا پارتیشن شیشه ای
موارد مورد استفاده از لولاها به ویژه برای درب های پارتیشن های اداری هستند که دارای تنوع بسیاری در رنگ و طرح هستند که متناسب با نیاز و سلیقه کارفرما مورد استفاده قرار میگیرند و در دو نوع عمودی و افقی با برندهای دورما، مرونی، هوپه، داور، واچر و... قابل عرضه اند.       

         

لولا مرونی لولا شیشه به شیشه ( سیستم فریم لس) لولا داور

 

لولا دورما لولا چین عمودی ( اقتصادی) لولا چین افقی ( اقتصادی)

 

لولا داور مشکی لولا چین عمودی مشکی لولا 90 درجه (سیستم فریم لس)

دستگیره قفل دار پارتیشن شیشه ای
برای درب های پارتیشن های اداری شیشه ای معمولا از نوع قفل دار استفاده میشود. این دستگیره ها جهت بازشدن راحت درب های پارتیشن هستند و همچون لولاها دارای تنوع بسیاری هستند و علاوه بر ظاهر باید به کیفیت آن ها نیز توجه فرمایید.از مهمترین برند های موجود میتوان به دستگیره مرونی، نوا، واچر، دورما و فرودگاهی اشاره نمود. دستگیره ها در دو نوع قفل دار و معمولی موجود هستند. قفل یکی از قطعات مهم به منظور ایجاد حس امنیت و خصوصی کردن فضا است که پیشنهاد میشود برای فضاهایی مثل اتاق جلسات و حمام های شیشه ای استفاده شود.

دستگیره نوا دستگیره طرح مرونی چین دستگیره هوپه

 

دستگیره سرویسی استیل دستگیره فرودگاهی دستگیرهه 40 سانت مکعبی

 

دستگیره 40 سانت لوله ای دستگیره دورما دستگیره مرونی مدل فورما

 

دستگیره آکس انتها 40 سانت استوانه دستگیره سرویسی دستگیره سرویسی

 

قیمت یراق آلات پارتیشن شیشه ای
عوامل مختلفی مانند نوع یراق انتخابی، اصل بودن یا کپی بودن آن، طرح و رنگ ، برند، کشور سازنده و... در قیمت آن ها موثراند.

 

در پایان

نوشتن کار جالبیه که از هزاران سال همراه ما بوده و کمک کرده تا همیشه به روز باشیم، ما در نووِل گلس فضا رو به شکلی آماده کردیم تا شما بتوانید مطالب حوزه صنعت شیشه رو در اختیار داشته باشید.

نووِل گلس با داشتن بهترین مشاورین و متخصصان در حوزه شیشه و آینه، بهترین خدمات را به تمامی عزیزانی که بالاترین سطح رضایتمندی را می خواهند ارائه می دهد. اگر شما علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه اجرا و خدمات نووِل گلس هستید؛ با ما تماس بگیرید .

مقاله ای که با عنوان « یراق آلات پارتیشن شیشه ای » مطالعه کردید، به طور اختصاصی برای وب سایت نووِل گلس گردآوری شده است و استفاده از آن فقط با ذکر منبع مجاز می‌باشد.

شما برای ارسال نظر باید اول وارد سایت شوید

ورود به سایت
۵ مقاله اخیر ۵ مقاله اخیر از این قسمت برای شما در دسترس است
Mr. Jafari
۱۴۰۳/۲/۵
Mr. Jafari
۱۴۰۳/۲/۲