دیتیل پارتیشن های شیشه ای

نویسنده : نووِل گلس
۱۴۰۲/۴/۷
دیتیل پارتیشن های شیشه ای

پارتیشن شیشه ای تک جداره 
 پارتیشن ها مناسب برای جداکردن بخشی از فضا از سایر فضاها هستند و برای محیط های اداری و مسکونی مناسب میباشند. پارتیشن ها هم به صورت فریم دار و هم بدون فریم قابل اجرا هستند. پارتیشن های تک جداره از یک لایه شیشه لمینت یا سکوریت تشکیل شده است که به صورت ریلی و تاشو نیز قابل اجرا بوده و نسبت به پارتیشن های دوجداره ضخامت کمتری دارند در نتیجه عایق صوتی ضعیف تری هستند. این پارتیشن ها به علت ضخامت کمتر فضای کمتری را اشغال میکنند و در انواع طیف رنگی قابل اجرا هستند همچنین نصب سریع و آسان تری نسبت به دیوارهای آجری دارند.

پارتیشن شیشه ای دوجداره

پارتیشن شیشه ای دوجداره از دولایه شیشه به همراه پرکننده گاز آرگون درمابین شیشه ها تشکیل شده است؛ به همین علت عایق صدا نیز میباشد و در دفاتر معمولا به صورت فریم دار اجرا میگردد. يكي از بزرگترين مزيتهاي اين نوع از پارتيشن بندی ، قابليت نقل و انتقال آسان به علت دارا بودن مكانيزم easy fiting است ، همچنین قابلیت ایجاد پرده بین شیشه ها که به زیبایی آن نیز می افزاید .

پارتیشن شیشه ای روکار
جداره های پارتیشن شیشه ای روکار از هر طرف به وسیله پروفیل های آلومینیومی پوشانده و مهار میشوند. طراحی این مدل پارتیشن به نحوی است که قسمتی از شیشه با ضخامت های متفاوت داخل فریم آلومینیومی قرار می گیرد. در این سیستم پروفیل ها به صورت روکار روی سقف ودیوار و زمین قرار می گیرند. این پروفیل ها با ضخامت و مدل های گوناگون جهت شیشه های ثابت و فیکس به کار میروند که شامل مقاطع  ظریف و مینیمال تا پروفیل هایی با مقاطع بزرگ میشود.

پارتیشن شیشه ای تو کار(دفنی)
سبک دیگری از پارتیشن شیشه ای، پارتیشن توکار است. پارتیشن شیشه ای توکار برای فضاهای کار محدود بهترین گزینه است. در این گونه پارتیشن ها ما حداقل دید بصری را از فریم و حتی یراق آلات داریم ، به شکلی که مکانیک و قطعات نگه دارنده در سقف و کف مخفی می شود و جلوه زیبایی به محیط ارایه میدهد.

پارتیشن شیشه ای دوجداره توکار

 

پارتیشن شیشه ای تک جداره توکار


جزئیات پروفیل پارتیشن تک جداره

جزئیات پروفیل پارتیشن دوجداره

 

انواع شیشه های مورد استفاده در پارتیشن ها

 

شیشه مات (ساتینا) شیشه سوپرکلیر شیشه کلیر

 

در پایان

نوشتن کار جالبیه که از هزاران سال همراه ما بوده و کمک کرده تا همیشه به روز باشیم، ما در نووِل گلس فضا رو به شکلی آماده کردیم تا شما بتوانید مطالب حوزه صنعت شیشه رو در اختیار داشته باشید.

نووِل گلس با داشتن بهترین مشاورین و متخصصان در حوزه شیشه و آینه، بهترین خدمات را به تمامی عزیزانی که بالاترین سطح رضایتمندی را می خواهند ارائه می دهد. اگر شما علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه اجرا و خدمات نووِل گلس هستید؛ با ما تماس بگیرید .

مقاله ای که با عنوان « دیتیل پارتیشن های شیشه ای » مطالعه کردید، به طور اختصاصی برای وب سایت نووِل گلس گردآوری شده است و استفاده از آن فقط با ذکر منبع مجاز می‌باشد.

شما برای ارسال نظر باید اول وارد سایت شوید

ورود به سایت