دیتیل نرده و جان پناه شیشه ای

نویسنده : نووِل گلس
۱۴۰۲/۴/۱۱
دیتیل نرده و جان پناه شیشه ای

هندریل و جان پناه شیشه ای بسته به انتخاب طرح و نحوه اجرای آنها در دسته های زیر قرار می گیرد :
•  هندریل شیشه ای اکسپوز
•   هندریل شیشه ای اسپیگات
•  هندریل شیشه ای فیکس پوینت
•  هندریل شیشه ای دفنی


دیتیل انواع پایه اسپیگات 
امکان اجرای هندریل شیشه ای با براکت (اسپیگات) در تمام راه پله ها و بالکن ها وجود دارد. این نوع هندریل سرعت اجرا بالاتری نسبت به انواع دیگری دارد و زمان کمتری را برای اجرا به خود اختصاص میدهد. پنل‌های شیشه ای نیز از نوع خود ایستا می باشد و در جای خود ثابت می شوند. اتصالات به صورت استوانه و پروفیل های مکعبی می باشد. جنس این اتصالات آهنی یا آلومینیومی میباشد که پوشیده با رنگ الکترواستاتیک است و ارتفاع آن متفاوت می باشد.

   

 

   


دیتیل اجرایی نرده شیشه ای دفنی
قالب های کامپوننت 15 سانتی و در فواصل 30 تا 40 سانتیمتری نصب می شود. نمای اجرا شده پس از نصب هندریل شیشه ای دفنی یک دیواره تمام شیشه ای است که فاقد هرگونه عنصر فلزی عمودی شکل می باشد. آنچه در اجرای این طرح از هندریل شیشه ای اهمیت دارد کف سازی می باشد. کف سازی ساختمان باید از زیرسازی آهنی مستحکم و پروفیل های آلومینیومی یو شکل پوشیده شده باشد.

   


دیتیل اجرایی سیستم کامپوننت اکسپوز
پروفیل های که برای نصب این هندریل استفاده می شود دارای کاور آلومینیوم است که بسته به نوع آن از5 تا 15 سانتیمتر می باشد. آنچه در اجرای این هندریل اهمیت دارد سازه زیر آن می باشد. کف سازه باید  کاملا مقاوم و تراز باشد تا همه پنل های شیشه ای در یک راستا قرار بگیرند و زیبایی را به آن فضا بدهند. بعد از اجرای هندریل شیشه ای شما هیچ گونه پایه فلزی عمودی را نخواهید دید فقط یک دیوار شیشه ای یکپارچه را می‌بینید که همین امر باعث زیبایی و بزرگ دیده شدن فضای شما می شود.

   

 

   

 

   

دیتیل اجرایی سیستم اتصال از بدنه فیکس پوینت
در این سیستم پنل ها بر اساس قطر یراق به صورت نقطه ای سوراخ میشود تا با استفاده از یراق آلات مد نظر به یکدیگر متصل و ثابت شوند و هنگام اجرای این عمل دقت در قطر سوراخ ایجاد شده و نحوه اجرا مهم است تا مبادا شیشه دچار شکستگی و یا نامیزانی دراندازه شود. 

   

 

در پایان

نوشتن کار جالبیه که از هزاران سال همراه ما بوده و کمک کرده تا همیشه به روز باشیم، ما در نووِل گلس فضا رو به شکلی آماده کردیم تا شما بتوانید مطالب حوزه صنعت شیشه رو در اختیار داشته باشید.

نووِل گلس با داشتن بهترین مشاورین و متخصصان در حوزه شیشه و آینه، بهترین خدمات را به تمامی عزیزانی که بالاترین سطح رضایتمندی را می خواهند ارائه می دهد. اگر شما علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه اجرا و خدمات نووِل گلس هستید؛ با ما تماس بگیرید .

مقاله ای که با عنوان « دیتیل نرده و جان پناه شیشه ای » مطالعه کردید، به طور اختصاصی برای وب سایت نووِل گلس گردآوری شده است و استفاده از آن فقط با ذکر منبع مجاز می‌باشد.

شما برای ارسال نظر باید اول وارد سایت شوید

ورود به سایت